DESPRE NOI


Infiintat in anul 2011, Cotton Club este un label de T-shirt design lansat de George Enache. Pasiunea pentru desen l-a determinat sa infiinteze acest brand, prin intermediul caruia, George Enache isi prezinta ilustratiile imprimate pe tricouri. De aici a plecat si deviza "Don't think it, ink it". A ales tricoul pentru ca acest articol vestimentar este cel mai bun suport in acest sens. Grafismele tricourilor sunt gandite in totalitate de George, iar acestea sunt ilustratii desenate pe tableta grafica sau colaje digitale realizate prin manipulare foto. 
Tricourile Cotton Club sunt din bumbac 100% si imprimate digital. Printul digital este cea mai recenta tehnologie in colorarea tesaturilor cu fibra naturala. Net superioara serigrafiei si termotransferului, imprimarea digitala (DTG) ofera culori mult mai vii si o rezistenta mult mai indelungata printului pe tricou. Pe langa aceste caracteristici, zona imprimata isi pastreaza aceeasi textura si nu se modifica fata de restul materialului neimprimat.
Pana in prezent Cotton Club a creat linii de tricouri pentru ROD by Carturesti  si magazinul Quoi de Neuf din Baneasa Shopping City. George Enache mai poate fi gasit offline si la targurile de moda din Bucuresti.
Pana la un nou eveniment Cotton Club by George Enache, va sta la dispozitie cea mai recenta colectie de tricouri prezentata pe site. Enjoy!

DON'T THINK IT, INK IT!